Cerita Aku,Kisah Aku,Hidup Aku.

Just another WordPress.com weblog

Kampung Berangan Enam Nite Ride. January 12, 2010

Filed under: Uncategorized — mohdhusry @ 6:33 am

‘SUKA SUKI NITE RIDE”

Ride kali saja2 di anjurkan oleh Brobike Umbai.ahad lepas dah pg riki treck yg kitorang nk jelajah sabtu malam ni..

tarikh : 16/1/2010

masa: 9 malam..9.30 malam tayar pusing.

tempat tunggu: kampung berangan enam, umbai ( tak tau tanya kat kedai kopi area situ)

Attendance : seramai2 yang boleh

jarak : 30km

level: semua rider blh belasah.

total :95% offroad ada lalu tepi pantai ckit..

apa yang penting ada makan2 plak tu..semuanya di taja oleh team Brobike..lagi satu yg penting..ini SEMUA FREE OF CHARGE..murah rezeki korang brobike..hehehe.

harap2 tak tercicir le mcm 1st nite ride dulu..hahahaha..

husry@kapok.

Advertisements
 

2 Responses to “Kampung Berangan Enam Nite Ride.”

  1. Jade Says:

    bagus2.. teruskan usaha anda.. lagi sebulan sure ko kurus husry ;p

  2. mohdhusry Says:

    insyaAllah mesti kurus punya..hahahaha..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s